Direktlänk till inlägg 29 september 2011

SÅ nu har jag gjort mig en redig latte...på minimjölk;-)

Av Rosie - 29 september 2011 13:09

En bild säger så mycket... För mig säger denna  - Drick för fan innan den blir kall;-) FÖR ATT...jag har en förmåga att göra mig en latte på morgonen, ställer den på diskbänken...för att jag ska bara göra det, och sen det och sen... kommer ut i köket, Visst ja...tar en klunk...sedan kallar någon på mig och sedan ska jag göra det...usch, klockan är mycket, måste iväg...visst ja latten...dricker några klunkar till...och till slut frågar mannen mig...Ska du ha din latte? Ja, det ska jag, men lika f-n står den kvar när jag kommer hem! 


Från något till något helt annat...


Idag skiner solen igen. Promenixade till skolan/dagis och dansade hem med spotify i örat... Angel med Akon är en superduper barnvagnspromenadlåt:-)


idag fyller Benjamin 3 månader!!! Nellie undrade om vi skulle ha kalas för honom i morse... Ja, det får vi väl ha ikväll efter Elias fotboll. Lite torsdagsmyskalas..haha 


Älskar detta väder! Är det sensommaren som har kommit? Njuter av det! Var på Mobilia igår och köpte nya blommer till fönstrena...då de andra*host* var ett minne blott... Det blev lite höstfärger i köket! Höstfärger är så vackert! Något jag gärna klär Nellie i då hennes ögon lyser upp så fantastiskt! Varm gul, röd, brun, grön... Annars så är mina barn väldigt färgglada! De ska ha mycket färger på sig...de passar i det!


Imorgon ska Benjamin ta sin första vaccinationsspruta på Bvc. Ajajajaj...ont i hjärtat att de ska sticka min lille gosse...men det är för ett gott ändamål ju. Men...ajajajaj 


Och som sagt, ikväll är det fotboll med Elias. Han ÄR bara så duktig! Framåt och älskar att lira... Hans stora idoler är Zlatan, Daniel Larsson och så farbror Ricky;-) För de kan ju spela fotboll säger han! haha OM vi har tur ska vi träffa Daniel Larsson nästa lördag så de har något jippo för barn som är med i  (lilla blå) eller vad det heter... med autografskrivning och äta korv. Barnen kunde även få lira boll med spelarna... hoppas inte de blir för blyga bara. Brås på mamma när jag var liten...typ

Så här ser det ut om det inte går så bra...plutte!


Men oavsett så har vi ju en hejarklack!


Hepp! Nu var den uppdrucken! OCH den var smaaaskens!

 

Så nu ska jag snart dansa mig iväg till dagis och hämta lillfisen Nellie!

Önskar er alla en fortsatt härlig torsdag!


/R



     

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram re...

Ovido - Quiz & Flashcards