Alla inlägg under augusti 2011

Av Rosie - 19 augusti 2011 16:23

Snaaaaaaaaart så kan jag nog sätta mig ner och blogga lite, denna gången räknas inte tror jag;-) Fy fasen vad dagarna har gått! och så mycket som har hänt...och knappt tid att bara sitta ner. JO på kvällarna men då är jag halvdöende...snark!


Kan väl sammanfatta tiden så här...

Tosselilla med Andrea och Fredde + barn, Bröstinflammation, akuten 2 gånger, Halvt döende kändes det som, Underbart släktbesök från Stockholm, morbror Olle, Gullan, Linnea och Louise. Härliga människor!!! Tivoli Köpenhamn, Sibbarp strand, Elyseé Trädgården, Banana Split, En stor och stark, Pumpa, Vilodag, Packa, Packa och packa, Legoland Camping 5 dagar, Legoland, Regn, Dygnsura, Lejonparken, Elias bistucken, Legoland(bättre väder), Lalandia Billund, Hem underbara hem, Danny=chafför åt Milanfolk, Danny och Zlatan på tv, Bråkiga barn, Ännu mer bråkiga barn, Barnlediga=för tidig bröllopsdagsfirande på Gränden, Ett glas vin, Pumpa, Öppen brasa, En stor kaffe latte på Espresso, Fotboll på teve, Sur förlust, Österlen med nära vänner, J-Lo, Kossei, Sekou, Lisa med barn, Elias feber, Vilodag...


Återkommer med härliga bilder sen


Slutsaten av det hela är att jag längtar tills måndag då Elias ska börja skolan. Allvaret som skall börja...sakta men säkert. Inskolning - 15 killar och 9 tjejer - en stor klass... men en ny fas i livet skall inledas. Veckan efter börjar Nellie nytt dagis. Även här blir det nya fröknar och nytt dagis. SEN!!! sen ska jag få ha lite egentid med Benjamin. Få njuta av tillvaron av honom. Tiden går så fort!!! Han är redan 7 veckor! Väntar på svarsleende och han undrar nog varför tokiga mamma bara sitter och skrattar åt honon... Barnen ska få vara från varandra på dagarna och längta efter varandra istället= mindre bråk(förhoppningsvis)...men om jag känner mina underbara barn rätt så!


Imorgon ska vi ha barnkalas för Elias på Leos lekland tillsammans med hans kompis Nova.


Hmmm...skulle ju inte skriva så mkt nu egentligen...men fingrarna bara slank iväg...


Hepp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards