Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Idag har jag gått i NOLLAN!!!

Av Rosie - 10 november 2011 16:08

Jepp, faktiskt så har jag gått i skolan idag...;-) har varit med Elias i hans skola idag för att se vad de gör om dagarna! Väldigt roligt faktiskt! Så duktig min son är;-) Han var så STOLT för att jag var där och det värmde så i hjärtat att se det... Först så hade de LÄSLANDET sedan GYMNASTIK. Sedan lunch...sedan gick vi hem. Elias fick sluta tidigt idag och följde mig hem för att sedan hämta Nellie. Snälla farmor Anita var hemma och passade Benjamin under hela förmiddagen. Skönt, att slippa dra ut honom då han är så snorig...


Själv har jag varit snorig sedan förra helgen. Förra helgen kände jag mig febrig och som om något skulle "bryta ut" men sedan lade det sig igen...för att nu igen bli likadant! Tycker det är bättre om det bryter ut så att jag kan bli frisk helt och hållet... eller hur?


Förra veckan - vecka 44 var vi i Stockholm hela familjen och hälsade på min morbror med familj. Det var jättetrevligt! Vi körde upp med bil!!! och barnen var jätteduktiga!!! Vi hann gå på Skansen, Nationalmuseet, Farsta och Gamla stan, med slottet... Skönt att komma iväg på en sådan utflykt för att sen få komma hem. Borta bra! men hemma bäst... Måste erkänna att när man har varit i en sådan storstad som Stockholm så blir man väldigt nöjd över Malmö. Den är lite minde stressig måste jag säga. OCH för mig är det bara att ta 1:an så är jag i stan. I Stockholm måste man åka tunnelbana, en tunnelbana till och sedan bytte vi igen ibland... håller nog inte reda på ordningen. Men hade jag inte haft vagn så hade det nog inte varit lika stressigt... Men det var skönt att få komma iväg med familjen. Nu lär det dröja innan vi åker iväg... hoppas på en solsemester nästa år!;-)

 

 


Ikväll ska vi ha lite Mårten (kyckling) middag;-) Ska göra något lite extra för oss ikväll ....IGEN! För igår så firade vi Dannys födelsedag! Vi åt middag, glasstårta och sedan fick han lite presenter. Bl a biljetter till Melodifestivalen på malmös arena 2012. Givetvis så följer jag ju med...hihi Vi har fått väldigt bra platser och det skall bli såååå kul:-) Eftersom Danny är väldigt svår att handla till (kräsen man) så är sådana presenter väldigt bra...



 
 
Silvia

Silvia

23 november 2011 14:46

Hehe.. busungar!

http://silviasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram re...

Ovido - Quiz & Flashcards