Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Onsdag och en riktigt höstdag idag!!!

Av Rosie - 5 oktober 2011 09:47

Kände direkt när jag vaknade att det skulle bli en kyligare dag. Mycket riktigt så var det kallt brrrr. Jaja, jag och Benjamin ska bara vara inne och mysa idag var det tänkt... Danny ska hämta barnen då han slutar tidigare idag, sedan bär det av på simskola för Elias.


I måndags hade Elias med sig en kompis från skolan med sig hem. Känns skönt att han börjat få kompisar som han även kan leka utanför skolan med. De lekte med blaybladen och spelade Fifa på tv:n. Sedan fick Danny laga sin supergoda spagetti och köttfärssås. Och igår så blev det en oplanerad lekstund hemma hos samma kompis + en till kille från skolan. Sedan visar det sig att hans lillebror går på Nellies nya avdelning så hon följde också med. Så jag hämtade barnen för att sedan åka hem ensam igår;-) Men de hade det skoj...och det är det viktigaste!


Eftersom jag har några vänner som INTE har facebook, men som jag hoppas ska skaffa snart;-) pikpik Erica...hihi men jag tänkte iallafall lägga ut bilden från helgens frukostbord....


Frukosten är serverad...


   


Imorgon ska jag träffa mina arbetskamrater som också är mammalediga nu. Det skall bli supermysigt att ses med våra småttingar... Ser fram mot så!!!  


N u är det nog lattedax känner jag. Ögonen börjar bli tunga och visst jag kan ju gå och lägga mig en liten stund till för lilleman sover så gott nu... men...kanske...jo...ett par minuter bara. *gäsp*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram re...

Ovido - Quiz & Flashcards