Direktlänk till inlägg 7 december 2011

7/12...tiden bara rinner iväg...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram resten av julsakerna då tänkte jag. Granen får vi vänta med till 4:e advent...


Nu är det min tur att vara krasslig:-( Har åkt på världens förkyldning och är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen... Benjamin är också fortfarande dålig. Förra veckan hade han hög feber men denna veckan är det bara snor och hosta... Och eftersom jag inte sover så mkt på nätterna så försöker jag få igen en timma när jag lämnat barnen på dagis/skola.


Måste säga att när jag började med lchf, så fick jag så mycket energi. Jag kunde hålla på i ett, men nu är det tvärt om... förmodligen pga förkyldningen. Igår åt jag lite bulgur, vilket är ajabaja...och en kopp chailatte...vllket är ännu mera ajabaja... Men det är nya tag nu! Tyvärr går inte motionen som jag vill... hade tänkt ta promenader, men fan...förstår inte hur tiden inte räcker till... Iofs så har jag varit hemma och kurerat lilleman, och nu mig själv... jaja, efter jul ska jag ta tag i det ordentligt!!!


Host och snörvel...nu går jag och vilar en stund.


/R

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 30 november 2011 21:01

Precis som vad rubriken låter så behöver jag en SPARK I HÄCKEN!!! Jag hinner inte blogga som jag vill, och när jag väl hinner så ORKAR JAG INTE!!! Det har varit så mkt med förkyldningar och annat sista tiden så jag vet inte vad... Nu är Benjamin sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards