Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Appropå kaskader...

Av Rosie - 16 november 2011 15:55

Jodå! Idag lyckades Benjamin som är väldigt slemmig och hostig FORTFARANDE, kräka ner hela mig, golv och sig själv... En fullpoäng verkligen!!! Är inte kräksjuk utan bara slemmig och det ville helt enkelt upp;-) Danny är också sjuk och eländig. Han hostar så han nästan kräks... Är det en epedemi tro? Själv är jag bättre*pepparpeppar*


Jag ska fixa tackkort till alla som var med på Benjamins namngivningsfest! Ska försökta göra klart denna veckan... men med alla baskilusker här hemma och jag har verkligen inte varit kry, så har det helt enkelt blivit försenat. Men det kommer;-)


Ikväll är det simning för Elias. Han är på sluttampen nu...och har klarat alla delmoment som de gjort hittills. Han är så duktig min lille grabb:-) Hmmm...funderar vad jag ska ta på mig bara... då det är säkert 50 grader där inne... Tänk vilken chock det är när man sedan kommer ut i det kalla...



 
 
Anna

Anna

16 november 2011 18:49

Men oj! Vilken dag du har haft! :o

http://www.anjobanjo.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram re...

Ovido - Quiz & Flashcards