Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Älskar fredagar!!!....och måndagar;-)

Av Rosie - 7 oktober 2011 12:26

Veckorna går så fort! Måndag och sen vips fredag...måndag...och sen fredag... Det där emellan går så fort så man hinner knappt blinka. Lite läskigt egentligen...;-)


Nellie är hemma hos mig idag och vi har varit hos hennes tandläkare. OCH hon gapade så fint. Sist vi var där så vägrade hon! Men hon har 20 tänder precis som man ska;-) Sedan körde vi en tur till Willys...och sedan hem för att laga älsklingsrätten lax med nypotatis och kall örtsås. Elias slutar skolan om 45 minuter så då ska vi hämta honom och köra honom till frisören. Han börjar bli långhårig!!! Måste vara fin till namngivningskalaset nästa lördag ju:-)


Imorgon blir det "miniblå" på stadion, och sedan ska vi lämna barnen(minus Benjamin) hos farmor och farfar för övernattning. FÖR ATT vi ska till Ullared på söndag! Denna gången har jag faktiskt skrivit en lista och ska följa den så gott det går... Men det skall bli kul. En liten utflykt om inget annat;-) För Benjamins del blir det bilstol i vagn varvat med bärsjal hos mig eller Danny. Vår söta granne Emelie ska också följa med vilket skall bli MYCKET trevligt!


Fan vad jag älskar fredagar!!! Man ser fram mot en mysig kväll med idol, lite gott och kanske kanske kanske lite sovmorgon på lördagen... Men sedan när det är söndag så längtar JAG till måndagen. För då är det luuuugn och ro för mig och Benji. Brukar bli väldigt aktivt på helgerna...om man säger så;-)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie - 18 januari 2012 18:08

Kände för att jag ville göra något nytt... och har därför skaffat mig en ny blogg på mama.nu Ska testa den ett tag och göra en utvärdering sen... Välkommen att kika in där istället.   http://blogg.mama.nu/threehearts/ ...

Av Rosie - 13 januari 2012 21:45

klicka på länken nedan:   http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-3850   :-)   ...

Av Rosie - 29 december 2011 14:57


G  Grattis vår älskade lille Benjamin!!! Tänk vad tiden går fort... Du är en sådan duktig, snäll och mild liten kille...Dina syskon älskar dig så mycket!!! och man märker det starka bandet mellan er alla tre    ...

Av Rosie - 20 december 2011 13:14

Varför är det alltid så stressigt innan jul... ??? Varje år säger jag att klapparna skall vara inköpta siste november... men likaväl så springer man runt som en yrhöna och letar efter den perfekta julklappen bland alla andra likasinnade yrhönor...och...

Av Rosie - 7 december 2011 11:44

I år har jag inte alls hunnit med riktigt... 2 advent redan? Hur gick detta till? Tycker bara vi har varit förkylda och sjuka så jag har inte alls hunnit få någon "julstämning" Får väl försöka hitta den till helgen, 3:e advent... Skall plocka fram re...

Ovido - Quiz & Flashcards